چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه یکی از اندامهای مهم ما است، ما باید آن را به خوبی در زندگی روزمره ما محافظت می کند. اما این عضو آسیب پذیر به آسیب از جهان خارج، که نارسایی کلیه است جدی تر است. اگر دچار کلیه نارسایی کلیه، پیوند ضروری است. در معرض خطر از پیوند کلیه، بسیاری از بیماران پس از پیوند کلیه مبتلا می شوند. پس چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه تبدیل به یکی از بافت های موضوع در میان بیماران، در حال حاضر به ما اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

1.At اوایل دوره بعد از عمل و یا مهار کننده سیستم ایمنی، بیماران باید جدا شده، و اتاق دو بار برای هر روز ضد عفونی نمود. 2. کاهش بار تا آنجا که ممکن است برای یک محل عمومی در فصل بیماری همه گیر. آیا غلظت دارو خون و بررسی های دوره ای از عملکرد سیستم ایمنی بدن در زمان برای جلوگیری از سرکوب سیستم ایمنی بیش از حد. 3 سعی کنید برای جلوگیری از تماس با بیمار که سرماخورده است. اجتناب از واکسن های مختلف ویروس. آیا مرغ و حیوان خانگی را حفظ کند. توجه به بهداشت شخصی، آیا آسیب کوچکی از پوست یا غشای مخاطی چشم پوشی نیست. 4. سعی کنید برای کاهش استفاده از ایمنی قوی، به ویژه استفاده از OKT3، ATG / ALG. 5 با توجه به نیاز استفاده پیشگیرانه از داروهای ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی. 6. به عنوان یک نتیجه از استفاده طولانی مدت از سیستم ایمنی، بیماران مقاومت بدن نسبتا کم است، پیوند در شش ماه آینده باید توجه ویژه ای برای جلوگیری از سرماخوردگی پرداخت. آیا به اماکن عمومی پر سر و صدا نیست. با پوشیدن ماسک به بیرون رفتن در هنگام لازم، نشان داد که علائم سرماخوردگی کلینیک های فوری، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد عوارض جدی است. 7. از آنجا که بیماران بسیار آسان است به عفونت، پس نزدیک به پرندگان، گربه ها، سگ و دیگر حیوانات خانگی می کنید، تا مبادا علت دیگر عوامل بیماری زا مانند باکتری ها، قارچ ها و عفونت ویروس. 8. توجه به سلامت خود، دست های خود را قبل از صرف شام شستن، مسواک زدن دندان های خود را در صبح و عصر. 9. توجه به بهداشت مواد غذایی، قبل از غذا شستن غذا خوردن، غذا خوردن بد نیست.

اگر شما می توانید تمام چیزهایی که در بالا به خوبی انجام می شود، شما می توانید یک زندگی بهتر داشته باشد. برای سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه، چگونه به جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: